sediu nou
Curățare Regenerare Filtru Particule Diesel DPF/FAP

Calitate Premium la un pret fara concurenta in România!!!


      REZULTATELE BUNE si serviciile de calitatea PREMIUM ce ofera firma noastra sunt garantate cu o experienta de 10 ani in domeniul curatarii filtrelor de particule DPF/FAP de catre o echipa de profesionisti! Firma noastra lucreaza de 7-8 ani cu reprezentante auto din Romania ( AUDI, BMW, MAZDA, RENAULT, CITROEN, FIAT,  FORD, TOYOTA, OPEL, HONDA, VOLVO ROMANIA etc.) cu rezultate foarte bune!

    MARE GRIJA cu unele FIRME si PERSOANE FIZICE recent aparute, care promit curatare  cu chimicale, cu diferite lichide in 2 sau 3 ore cu rezultate 90-99%! Acest lucru este imposibil de facut!!! Chimicalele, sprayurile, cuptoarele improvizate ce folosesc mestersugarii topesc, distrug filtrele de particule,!!! Pentru curatarea filtrelor de particule alegeti firme specializate, cu experienta, care emit deviz de lucru, factura, chitanta si certificat de garantie minim 12 luni!!! 

    Sprayurile pentru CURATARE FILTRU PARTICULE infunda filtru si mai tare, plus distruge si senzorul de presiune! Sa nu folositi in niciun caz aceste produse!


    PRET PROMOTIONAL 260 RON+TVA include urmatoarele servicii:

      -constatare, verficare element filtrant si carcasa DPF/FAP cu camera Profesionala INFRA/LASER

      -completare nota de constatare si deviz lucrari

      -curatare catalizator  trimis  cu filtru particule DPF-GRATIS

      -reconditionare carcasa filtru particule daca are fisuri-GRATIS

      -reconditionare filet senzor-GRATIS

      -schimbare, reconditionare carcasa filet senzor-GRATIS

      -verificare si test filtru de particule curatat in 3 feluri

      -eliberare certificat garantie 14 luni si deviz lucrari executate

      -in cazul in care rezultatul final nu este conform asteptarilor noastre clientii nu platesc nimic

      

CURATAM FILTRE DE PARTICULE DPF/FAP, CATALIZATOARE CAMIOANE (VOLVO, MAN, DAF, SCANIA, IVECO etc.)EURO4, 5, 6 cu profesionalism si asiguram executia lucrarilor la cele mai inalte standarde din tara! In prima faza verificam si testam toate filtrele de particule si incercam sa identificam cauza infundarii acestora! In toate cazurile anuntam clientii si explicam la ei ce mai are de verificat mecanicul inainte sa monteze filtru DPF/FAP curatat pe masina! Este foarte important sa fie eliminat problema din ce cauza s-a infundat filtru de particule!!!

    !!!DUPA CURATARE FILTRELE DPF/FAP NU SE TOPESC, NU SE ARD ASA CUM SUSTIN UNELE SITEURI CARE ANULEAZA DPF/FAP DOAR CA SA FACA O REPUTATIE PROASTA DESPRE FIRMA NOASTRA. ACELE FILTRE DE PARTICULE SE TOPESC, CARE AU FOST CURATATE PE MASINA SAU SPALATE CU DIFERITE CHIMICALE, APA, BENZINA, MOTORINA ETC. PENTRU CA MAJORITATEA PARTICULELOR DE CARBON  RAMAN IN INTERIORUL ELEMENTULUI FILTRANT, BLOCAND TRECEREA LIBERA A GAZELOR FIERBINTI DE LA MOTOR!!!

    Solutiile de curatare a filtrelor de particule folosite de firma noastră sunt sigure, sunt exact ce recomandă toți producătorii de filtre de particule!!! Unele firme oferă soluții de curățare cu ultrasunet, nanomoleculare etc. cuvinte care sună bine, dar rezultatele sunt  negative!!! N-am inteles niciodata de ce trebuie sa ofera o firma mai multe tipuri de curatari si niciuna sa nu fie eficient 100%! Firmele din Germania si Suedia folosesc o singura metoda de curatare de 12-13 ani si asigura o garantie de 14 sau 24 luni! Noi avem cuva cu ULTRASUNET Profesional de ultima generatie de 300 l, dar niciodata nu am curatat filtru de particule cu acest aparat, pentru ca nu da rezultat !!! Pentru curatare valva EGR, piese motor este  bun, dar pentru filtru de particule NU!!!

    Daca va uitati pe siteurile firmelor din GERMANIA care curata filtre de particule DPF/FAP, nu exista specialist  care sa curete filtre  cu CHIMICALE, ULTRASUNET pentru ca aceaste metode de curatare nu dau un rezultat la care ei pot asigura o garantie pe termen lung, din contra distrug, topesc filtru de particule!!! Dati click pe link-ul  de mai jos si puteti vedea rezultatul unei curatari cu CHIMICALE prezentat pe siteul unei firme din GERMANIA:

               http://www.russfilterreinigung.de/en/reinigung.html

 

  Un filtru de particule trebuie curățat la temperaturi ridicate(intre 450-700C) cu presiune mare 90-140 bar, fără chimicale si aditivi! Elementul filtrant nu se deteriorează la temperaturi ridicate pentru că aparatul special cu care lucrăm miscă aerul cald in filtru de particule așa fel incăt căldura este distribuită uniform!

    Elementul filtrant este făcut dintr-un material rezistent la temperaturi ridicate. In timpul regenerarii automate pe masina senzorul de temperatura masoara  intre 500-750 grade!!! Probleme apar cănd filtru DPF este înfundat si gazele fierbinți nu au trecere libera si se adună intre turbosuflantă si elementul filtrant. In acest caz poate să apară o topire in elementul filtrant!

    Au aparut multe firme pe piata care promit curatare cu chimicale in 2-3 ore, care nu are nici un efect din contra, distruge filtru de particule! Stim sigur acest lucru, pentru ca multe dintre aceste filtre  au ajuns la noi pentru curatare! Au aparut  firme care anuleaza DPF si sparg elementul filtrant al filtrului de particule! Important pentru ei este sa ia banii de la clienti!!! Mai bine cumparati filtru particule nou aftermarket de calitate buna sau second-hand cu garantie!!!

    ATENTIE!!!  Niciodata nu se curata un filtru de particule pe masină fara demontare!!! La noi o curățare in 3 faze durează intre 18-20 ore, după care putem să garantăm că Filtru de Particule DPF/FAP este curat!!!

   Nu exista curatare filtru particule pe masina, fara demontare! Desfundarea acelui filtru poate să facă si proprietarul autoturismului conducând mașina in afara orașului în treptele trei sau patru cu o turație de 2200-2500 rot/min. timp de 20-25 minute constant( nu este valabil la Ford Focus II 1.6 TDCi si la modele care au filtru particule cu aditiv Peugeot, Citroen) sau trebuie schimbat una dintre senzori! In majoritatea cazurilor senzorul de presiune diferential DPF sau senzorul de temperatura!

ORICE INTREBARE AVETI NU EZITATI SA NE CONTACTATI  SI NOI VA STAM LA DISPOZITIE CU SFATURI UTILE

    SPÃLAREA FILTRULUI DE PARTICULE cu agenti chimici sau apa este o soluție care rezolvã problema pe termen scurt, eliminând particulele nearse doar superficial. Cenusa si particulele de carbon nearse ramân în elementul filtrant!! Dupa cateva zile apa, chimicalele in contact cu cenusa se intaresc ca betonul in elementul filtrant al filtrului de particule!

 ANULAREA FILTRULUI DE PARTICULE din soft sau inlaturarea elementului filtrant poate sã fie la prima vedere cea mai rapidã  soluție, dar trebuie știut cã faceți cea mai mare greșealã! Anularea DPF sa fie ultima solutie ce alegeti!!! O anulare cu eliminare fizica a filtrului DPF va costa 300-400 Euro! Pretul unui filtru DPF/FAP aftremarket de calitate premium este intre 230- 450 Euro cu 14 luni garantie si masina dvs. ramane in starea originala, fara sa fie spart DPF-ul si anulati toti senzorii care asigura buna functionare a motorului! Filtru DPF/FAP nou gasiti pe www.filtruparticule.ro 

DEZAVANTAJELE ANULARII DPF/FAP SUNT:

             -fum negru in toate cazurile, mai accentuat la pornire si treptele 1,2 si 3 (probleme la I.T.P, R.A.R)

             -amenzi usturatoare in strainatate lau un control rutier unde masoara si noxele(multe cazuri in 2017)

             -creșterea consumului 1-2l/ 100km in toate cazurile

             -miros usturator, insuportabil!!!!

            -nu în ultimul rând este foarte dãunãtor mediului, particulele de carbon cauzeaza cancer pulmonar!!!

filtru particule noi
Firmă de încredere 2018
parteneri
filtru particule noi
           Curățare Regenerare Filtru Particule Diesel DPF/FAP